Tu știi cum să-ți împachetezi șosetele cu succes?

 

16d33f4d7c1578b14c386468011c2bdc
Sursă foto: Pinterest

Știți articolele alea aproape inutile de pe internet care îți dau sfaturi despre cum să îți faci bagajul cât mai eficient? Da, le știu și eu. Si înafară că am învățat că hainele se bagă în bagaj rulate și nu împăturite, altceva nu am băgat la cap.

De ce? Fiindcă în 99,99 la sută din cazuri, totul ține de improvizație. De locul în care mergi. De nevoile tale, de dimensiunile bagajului, sau efectiv de cerințele companiei aeriene. Condiționare și impovizație, așadar. Prin urmare, că găsesc eu pe nu știu ce siteuri o listă cu n strategii de împachetare a hainelor sau cu locuri unde să îmi bag șosetele ca să mai fur din spațiu nu mă ajută extrem de mult.

Împachetatul bagajelor te face să îți dai pumni în cap când nu mai știi ce să scoți ca să mulțumești cântarul

În realitate, abia în timp înveți ce și cum stă treaba cu împachetatul. Nu degeaba se scriu articole pe marginea subiectului, o fi și asta vreo artă. Pe care o deprinzi singurel după ce îți dai pumni în cap când nu mai știi ce să scoți ca să mulțumești cântarul. Când în spatele kilogramului ăluia pe care îl scoți sunt de fapt sentimente și mai că îți vine să plătești în plus la aeroport, numai să nu treci prin dubiile care te rod pe moment.

5fa8c47bac3d9745caaa18db83ea7cde
Sursă foto: Pinterest

Cel mai tare mă amuză instagramerițele care postează un bagaj minuscul format din două tricouri, un pantalon scurt ș-unul lung, un tenis și-o sanda și două sutiene și spun că asta e tot, că tocmai și-au împachetat tot ce aveau nevoie. Își pun chipurile totul în rucsac și sunt road-triperițe de succes. No shit?  Adică, pe cine încerci să păcălești? Cu toții știm că mai ales fetele își iau după ele un întreg șifonier. Iar tu vrei să îmi spui că pentru o plecare pe trei continente pe un an de zile, două scofeturi îți ajung?

Back to reality though, bagajele îți pot da mereu bătăi de cap. Unde mai pui că trebuie să mai și cari după tine pe unde Dumnezeu umbli șifonierul ăla. Acum, tot respectul pentru cei care reușesc să nu se mute cu tot cu mobilă pentru câteva luni. Care sunt ași într-ale împachetatului, care se întind la scris articole despre asta și o fac și cu cap. Dar pentru cei care doar caută să mai facă ceva trafic pe blog, scutiți-ne. Cred că nu e nevoie să ne învățați cum să ne împăturim chiar și lenjeria intimă 🙂

 

 

 

Leave a comment